Bir Beyaz Kar Topu

Bu konuyla alakalı aslında ne çok söylemek istediğim, yazmak istediğim şey var bilemezsiniz.İyilik yüksek bir dağda başlayan kar topu gibi gelirdi bana hep öyle inanırdım.Aşağı doğru hızlı hızlı akıp giderken kocaman olur,büyür gider ve önüne bir engel çıkmadan durmaz diye düşünürdüm.Sonra insan denen o varlığı daha iyi tanımaya başladım,hayat tecrübeleri yaşadım.Yaşım yükseldi.Kendi kendime dedim ki gördün mü artık büyüdün ve öğrendin, insanoğluna iyilik yaramaz :) Sonra farkındalığım biraz daha arttı, biraz daha büyüdüm ve fark ettim ki aslında ben bu iyilikleri insanlar karşılığını versin ya da beni takdir etsin diye yapmıyorum. Kendimi iyi hissetmek için, kalbimi beyaz tutabilmek için,en önemlisi de Allah'a  dokunabilmek için yapıyorum.Bu aydınlanma ile birlikte etrafımdaki insanlara 'boşver sen kendin için yapmış ol' , 'aman sen iyiliğini yap muhakkak karşılığını alacaksın emin ol' demeye başlamışım bile. Birde şeytan vardı tabi ki.Kulağıma devamlı kin tohumlarını ekmeye çalışan. Rabb' e dokunmak adına şeytana kapılmamaya çalışsam da, nihayetinde insanım ve elbette çok dolduğum kötülük yapmak istediğim zamanlar oldu.Tüm bunlar yaşanırken zaman durmuyordu, hayat akıyordu. Zaman beni büyütürken, hayat karşıma başka başka iyiler, kötüler,beyazlar,siyahlar çıkartıyordu. İyilikle olan sınavım hiç bitmiyordu ama beni yıldırmayan tek şey ona tutunma sevdasıydı. Uğur Koşar 'ın nur terapisi ile beraber gönlüm tamamen temizlendi. Şeytan elini eteğini tamamen çekmiş oldu.Artık kötü düşünenler, kötü davrananlar,beni yıpratan herkese ve her şeye olan bakış açım bembeyaz oldu, grileşme bile yok. Şimdi 30' lu yaşlarımın başlarındayım.Şimdi farkında olduğum şey şu; küçükken inandığım o kartopu hikayesi çok doğruymuş.Gerçekten büyümeye karar vermiş bir kartopu isen karşında hiçbir engel duramazmış..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

konuk yazarın tayt belası,

Turuncu Maddeler

hello pami:)