23 Aralik...

Buz gibi bir 23 Aralik sabahindan günaydin.. Sanirim kar yagacakmis. Meteoroloji isabetli tahmininde bulunundu ve iskence icin start verildi. Dag zirvesine yakin noktada calismaya gittigimden ötürü risk büyük. Ise gidemezsek haftasonlari calismak durumunda kalabilirim, Tedirginim :/ Bu aralar haftasonlari bana yetmez oldu. Bir suru isim var ve yetemiyorum. Son birkac haftasonum sacma insanlarin,sacma alerjilerin triplerini cekmekle gecsede bu haftasonu insallah herseyi toparlamayi umut ediyorm. Odamda mini bir tadilat yapiyorum. Bazen anilar sivalardan daha cok is görmeye baslar duvarlarda. O zaman onlardan kurtulmanin tek yolu sivalari kaldirmak degil yerine yeni anilar eklemektir. Bende temizlik yapiyorm ve kucuk bir studyo daire buyuklûgundeki odami gercekten studyo daire yapiyorm.Bakalim bitince nasil olacak? Detaylari paylasacagim:) 
Hissettiklerimi,dusunduklerimi,anilarimi vs herseyi burda yazmak,biriktirmek bana o kadar seffaf ve neseli geliyo ki. Aylar belki yillar once yazdiklarimi acip okuyunca nerden nereye diyorum. Simdi yine diyorum mesela.Gecen yil 23 Aralik aabahina uyanisim..Yilbasini bekleyisim.. Birde bu sene,bu sabah uyanisim,bu buruk yilbasi..Insan yaprak misali iste..Ruzgar nereye esiyorsa insan orda...
Sevgiler... 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

konuk yazarın tayt belası,

Turuncu Maddeler

hello pami:)