Hayat Hediyesi

Çok uzun oldu ama sanırım başaramadım. 3 yıl önce en son yayınımı paylaşmışım.Yazmamaya söz vermiştim.Beni yıpratmıştı sanırım ama burası benim duvarım gibi sanırım, duramıyorum :) Youtube vs denedim, instagramdan konuşmayı anlatmayı denedim ama yazmak benim için en büyük motive kaynağı sanırsam.Kısaca geri döndüm. Her yıl doğum günlerimde yazardım muhakkak. 2015 yılından beri tek kelime etmemiş olmak benim için baya büyük başarı diyebiliriz.Ve yine bir doğum günü ve yine aldım sazı elime :)

Hayatımın üç büyük hediyesini aldığımı hissettim bu yıl, farkındalığım arttı. Hayatım boyunca bu özel gün yokmuş gibi davrandım hep. Hiç kutlamak istemedim heyecanlanmadım. Bu yıl çok farklı oldu.Bakış açısını değiştirmek insanın hayatta güçlükle başarabileceği bir eylem. Ben bu konuda öyle bir şans yakaladım ki, pek çok konuda bunu başarabildim. Sanırım bu yıldan sonra 30 Ocak'ları seviyorum artık. 

Hayatımın üç büyük hediyesi diyordum.. Her gün Rabb'e sonsuz şükür sebeplerim. Beni tanıyanlar bilirler nedir kimdir onlar, Yıllarca hayatıma gelsin diye yolunu gözlediğim ilk büyük hediyem kız kardeşim, sonra bana sürprizle gelip hayatımın merkezine oturan göz bebeğim ikinci büyük hayat hediyem diğer kız kardeşim. Ve 13 yıl sonra şans eseri yakaladığım, içimi dışımı sarıp sarmalayan, derman saydığım,sonuncu hayat hediyem canım eşim. İyi ki hayatımdasınız. Bu yıl ki doğumgünümü şükür günü kabul ettim. Sizlerin olmadığı bir Merve Hayatı çok eksik ve renksiz kalırdı, iyi ki benimsiniz. 
Sizi Seviyorum.. 

Sevgiler...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

konuk yazarın tayt belası,

Turuncu Maddeler

hello pami:)