Turuncu Maddeler

Bu ne bicim amacsiz bir blog oldu,bu ne bicim hayat,bu ne sacmaa,ne sacmaaa:)))  -Yarin ise yeni ögrendigim yoldan gitmeyi deneyecegim
-yarin yeni kitabima basliyorum, (alejandro hunger-arinma)
-blogu kapatma karari aldim uygulamaya sokmak istiyorum artik
-cikolata workshoplarina baktim en kisada ikinci denemelere gecmeliyim, bu aralar önemli yer isgal ediyor bende, kiloyla satilan cikolatalar dolu heryer,prodüksiyon calisiyor;)
-kaybolan bilgisayarimi buldum.
-yeni iki proje ile bitmeyen mesai gecelerimi eglenceli kilmanin yollarini bulmaliyim artik. 
-bu haftayi haslanmis sebze haftasi ilan etmek ve sadece onlari yemek planim var
-yine harika musmutlu bir haftasonu gecirdim 
-3kiz olmak harikadir !
-opet parami geri yatirdi, tesekkurler opet..Maasimin yarisini artik size yatiriyor olsamda fazla verdigim 100₺ yi iade ettiniz,Ben o 100₺ ile 3gün eve git ise gel yapabilirim;) malum bizimki 2,5₺ yakiyo:) #Kendini ferrari sanan arabam:)) neyse musteri memnuniyeti icin tesekkurler..Prodüksiyon iyi calisti brawo:) 
-Yeni favori mekanim,haftasonu enerjimi yükselten harika kış bahçesine sahip özsüt,üşenmeyip kilometreler aşıp geliyorum size,müşteri memnuniyeti için teşekkür ederim. #enbaşarılıözsütşubesi 
-Bir teşekkürde elbette 2-3 haftadır amansızca pençelerinde mücadele ettiğim ürtükerim,canım için. Sakın diyim yokluğunu aramiyim allah muhafaza rahat rahat bir uyku çekerim,rahat bir giyinirim filan. Hoş olmaz. Gitme kal, iğneler ilaçlara boğ beni aferin. 
-Bu haftayı "çok saçma" haftası ilan ettim.Herşey çok saçma:) Çok saçma veee çok saçma ooooğlummm:) 
-Bugün Shakira yüzünden merdivenlerden atladım.Yuvarlandım filan dümdüz yolda. Düştüm ulan.30 yaşında kadın merdivenden niye atlar? Ve düşmez ve iki adım atar dümdüz yolda bileği döner ve yere kapanır??! Dizim ellerim avuçlarım hep sıyrıldı,mosmor,sızlıyor, şişti, canım acıyor ve bu gerçekten çok saçmaaaa!! :))) 
-Çok üşüyorum artık nolur kış, tamam bizde sana çok alıştık ama yeter nolur. Vallahi yeter. Usandım,yoruldum. 
Ha bide ben, tül eteğin üstüne kazak,altına çizme giyip geziyorum evet, kimin ne düşündüğüde umrumda değil:) Bu gereksiz bilgiyi neden aktardım bende blmiyorum. Olsun:) Lazım olur:) Herkes moda ikonu, bilirkişi çünkü:) 
Oldu:) 
Artık turuncu kafa ülkemde uyuma vaktidir. 
Sevgiler... 





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

konuk yazarın tayt belası,

hello pami:)