Soguksun Güzel Sehir

Bu sene kis aylari gercekten bezdirdi beni.Suan disarida delice bir tipi var.her yazimda hava daha da soguk oluyor sanki. Mart ayini dusunemiyorum simdiden.  739291 kat giyindigim icin hareket edemiyorum:) Yazin bunlari okuyup serinleme hissi verecegim kendime:) 1-2 gun bu sekilde gececegi soyleniyor, gecmeyen olagandisi alerji festivalimin icerisinde oldugumdan vucut isim 728 derece bu yüzden sürekli donuyorum. Allah gercekten bu hava sartlarinda ekmek parasi kazanmaya calisan tüm namuslu emektar insanlarin yardimcisi olsun. Rabb yüregi donmus kalmis insanlara mesaj veriyor aslinda ama algilayan yok:) gözleri kör,kalpleri kara,elleri kirli olmus onlarin..
Bu haftasonu hak kazandigim ilkyardimci sertifikami alisimin kutlama haftasi.Pazar pazar sabah körunde uyanip 2 asama atlatip aldigim ilkyardimci bilgilerimin hepsini kendime uygulamak istiyorum aslinda, malum saglik ve sakarlik konusunda bir dünya deviyim;)  insallah gercekte hic uygulamam ama 3yil boyunca etrafimdakiler korunam altinda:) Tugbikimin dogumgunu bugün. Karli Istanbul sabahinda kutlama zamani;) Iyiki dogmus. Ne zman bir araya geldiklerini bilmiyorum ama Yüksek Sadakat sende iyiki dogmussun, yine sabah sabah tabiki Ask Durdukca dinliyorum, yuregime isliyor bu sarki her daim. Tesekkurler Y.Sadakat.  
"Kolay mi saniyorsun? Kolaysa yan o zman.." -ben seni arayamam.. 
Sevgiler Karli Soguk ISTANBUL ! 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

konuk yazarın tayt belası,

Turuncu Maddeler

Kuduruk Ürtiker