Kardan Kadin...

Birgün is var birgün yok.Kar hepimizi aptal etti. Yilbasi tatiliyle de birlesti baya tatil yaptik. Bu sehirde kar pek hos degil bana kalirsa.Ortalik bir anda birbirine giriyor.Ayni ilcede 1saatte iki adim yol alamiyoruz. Dun aksam ailemle cok keyifli anlar gecirdik. Salon caminin onune sandalyelerimizi cektik, sahleplerimizi yaptik,ayaklarimizida kalorifere dayadik buz ustunde kayan arabalari izledik. Keyifliydi.Kar meceralarim bugun de devam etti. Calistigim dag tepesinde hem tipi vardi hemde deli gibi buzlanma olmustu. Sabah servisin karda kalmasi vs gibi felaket anlarindan sonra, ogle arasinda patronlarim ve calisma arkadaslarimla kardan amca yaptik. Sicacik kahvelerimizi buz gibi karlarin arasinda ictik.Yine de bu haftanin en keyifli kar anlarini bu aksam yasadim. Isten birkac saat erken ciktik. Eve gelince disari cikip yurudum.taktim kulakliklarimi,bugunlerde surekli dinledigin "castle in the snow" u dinleyerek kar altinda dakikalarca yürüdüm.Keyfimi anlatamam. Tam donup kardan kadin olmaya baslamistim ki yeniden anladim.Ne kadar keyfini cikarmaya calissamda yok anacim valla sevmiyorum seni kis mevsimi. Bu gece -8derece olacakmis. Donmadan yeni güne uyanmak dilegiyle..
Sevgiler...





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

konuk yazarın tayt belası,

Turuncu Maddeler

hello pami:)