30,01,,

Emrin olur gülüm bas üstüne dedim bagira bagira. Kayahan kadar olmasa da güzel soylemis Gülsen. Birine bu cumleyi soyler miydim bigun? Söylerim. Neyse bunu bosverdim konu bu degil. koydum bi duble daha bide sigara yaktim. Damlayi tabiki Sen Sevdali Ben Belali'yla döktum. Son zmanda gecirdgm en harika aksamdi. Tum aile bireyleri benim icin birbirine katlanmis bir araya gelmisti.Salonda yemek yendi mezeler filan. Bir 100luk acildi. Kizlarim bana video hazirlamislar mutluluktan agladim:) pastalar kutlamalar filan:) Efkarli sarkilar pespese pespese. Bi duble bi duble daha. Ufledim dilek tuttum icimden. Bos dilekler. Icinde hüzün olmasin insanin bi eksiklik, oturmamislik hissediyor. Sonsuz bir bosluk. Hic ifade edilmese de belkide gercekten iyiki dogmusumdur. .
Dunde, bugunde...




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

konuk yazarın tayt belası,

Turuncu Maddeler

hello pami:)