Bir jokerde bu ele ✋

Pazartesi sendromunu kaninda hisseden herkese selam bu aksam. Aman Allihim nasil bir gundu? Pazartesileri cilginca sendromlar yasamam normalde ama bugun feciydi. Hic uyumadan ise gittim,cilgin bas agrisi, mesai saatimde baslayan inanilmaz uyku arzusu, serviste uyuyup kalip ofise yurumeye dermanimin olmasi,ofise girer girmez sekreter arkadasimla tartismam, ustune bugun 2toplanti,onlarca telefon gorusmesi,saatler suren imalat cizimleri,gomlegin yine ustune hirka giyince bana alerji yapmasi vs vs. tam bir milli felaketti. Bu berbat bas agrisina ragmen tum gun kahve icmemis olmam derken Bahar aradi. Yeni evlendi dunya tatlisi bir insanla. Sanirim bizi evine cagiracakti ama ayri dustugumu ogrenince hüngür hümgür aglayip telefonu kapatti. Bu terste bir islik vardi,aglayacaksa birisi o ben olmaliydim. Benimde zaten artk hayata dair aglama yetim kalmadi. O aglayinca ofisin ortasnda gozlerim doldu emeklerime,basim iyice catladi tam manasiyla. Bugun biter mi diye dusunurken bitti.Servise binince bir sarki caliyordu radyoda. Tüm gün yorgunlugumu üzüntumu aldi goturdu. 
Bu neseli sarkiyi paylasmak icin yazdim bu koca günü:) 
Tesekkurler mirkelam, Allah müstehakini versin:)
Sevgiler... 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

konuk yazarın tayt belası,

Turuncu Maddeler

Kuduruk Ürtiker