Canım 'OCAK'

Hayat devam etmeli bitenlerin gidenlerin ardından.Terk edilen sevgililerin,kovulan işlerin,biten dostlukların ardından hayat aynı ritmiyle devam etmeli.İnsanı bu hayatta bana göre zorlayan en fena duygu 'alışkanlık'tır.İnsan hergün çalıştığı masaya bile alışıyor.Sonrasında hayatından çıkardığında büyük bir boşluk.Saçma sapan bir masa bile alışkanlığa dönüşüyorken insanları saymıyorum bile zaten.Şoke eden bir soğukluğum,donukluğum ve rahatlığım var aslında kaybedilenlerin ardından.Beklenmedik tepkiler verebiliyorum.Yas tutmayı beceremıyorum zaten kesinlikle.Bir defasında denemiştim yapıyım filan dedim aman twitter ağladııı:D hahaha :) Bana göre değil sanırım.Gece yatağıma girdiğimde başbaşa kaldığım o arsız kalp sızısı sadece benimle yatağımın arasında,içimde kopan fırtınalar kesinlikle yokmuş gibi davranıp akli dengemi zorluyorum.Aman bana alkış.Tunay ve Duygu'dur beni sinirden ölüm döşeğine düşüren iki gerizekalı.İkisinide kaybettiğimde hiç iplemiyormuş gibi hayatıma devam ettim ama tabiki gelip bana sormak lazım.Barıştığımız zamanlarda bunların acısını çıkarmıştım tabiki o ayrı :) Niye depreştim ben şimdi yine bilmiyorum.Her yıl bu zamanlar bir yenilenme süreci oluyor bende.Kırılma noktalarım hep bu zamanlar.Sorumluluklarım olmasa terk edeceğim şu aylarda şehri :) Asyası avrupası dar geliyor yemin ederim.Şu dakikada şehri terk etme modumdayım tatil modumdayım ama aaah ah,olmuyor.Ne yapayım baktım projeler beni bekliyor çizilecek,Rüzgargülü'ne yeni modeller cıkarmam lazım her yer silikon kurdale dolu geldiler yüreğime darallar.Duygu Hanım yine evde yokmuş e napıcam bende oturdum yazmaya valla.Nasıl yaşıyor bu insanlar yazmadan bilmiyorum.Şurda kendi kendime aynada konuşuyor gibi hissediyorum rahatlıyorum :) Akli dengem iyi sorun yok :) Hayat herşeye rağmen deneyimlemeye değer..
sevgiler...

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

konuk yazarın tayt belası,

Turuncu Maddeler

Kuduruk Ürtiker