bir ışık var 'beklediğim'....

zaman kavramım karıştı.24 saatin içinde bazen zamanın su gibi aktığını bazen durmak üzere olduğunu düşünüyorum.Sevdiğin insanları hasretle,özlemle beklerken o kadar,onlar gelir zaman ışınlanarak akar gider.Yaz tatilleride öyledir bir bakarsın 15 gün akmış gitmiş dönüş yolundasın.Sıkıcı olan her ne varsa o anda işte zaman seni katil olmaya sürükler :) Resmen duruverir.Allah'ım gözümü açayım ve tüm bu zaman akmış gitmiş olsun dersin ya allaaaaaaah ooo zamaaaaaaannnn öööööyyyylessssiiiiiinnnnneeee yaaaavvvvvvaaaaaaşşşşşşş iiiilllllerrrrrrrrleeeeerrrrr kkkkiiiiiii boğuldukça boğulursun.Aslında bilmezsin bile o sabırsızlıkla beklediğin anın sana mutluluk yada huzur getirip getirmeyeceğini ama inanmışsındır birkez, o zaman akmalıdır.Benim için uzun zamandır zaman akmıyordu.Geçirdiğim şu 10gün ışınlanarak gitti resmen ama şuan yine akmamaya başladı.Bu vakit elbette geçecek.Bana neler getirecek beni neler bekliyor hiç bilmiyorum sadece Allah'a güveniyorum.Mutlaka ki hayırsız hiçbir olay yaşamama izin vermeyecektir.Önümdeki birkaç ay bana asır gibi geliyor yaşam enerjimi sömürüyor resmen bu fikir.Akacak ama elbet...Şuan saat 18.10 ve masamda oturmuş bu satırları yazarken tek bir amaç için yazıyorum.Bir dileğim var Allah'tan bir umudum.Bunu yazarak belgeli hale getiriyorum ki o an geldiğinde gerçekten zaman akmıyormuş benim mi haberim yokmuş bundan emin olacağım:) Dileğim zamanın benim için hıphızlı akması ve beni hayırlı şeylere ulaştırmasıdır.Yeni hayat felsefem yine şuan dilime geldi. 'Allah de ötesini bırak'.... (teşekkürler uğur koşar)



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

konuk yazarın tayt belası,

Turuncu Maddeler

hello pami:)