Neyleyim İstanbul'u ???

İçim hasret dolu son zamanlarda.Birinin varlığında yokluk hissetmek çok zor.Bazen ölümü daha kolay kabullendiğimi düşünüyorum.Biliyorsun ki öldü ve asla bir daha göremeyeceksin,bir daha asla gelmeyecek,,Hayatta olan birini beklemek,aranızda kilometrelerce mesafe olması,onun kokusunu burnunda hissetmek,görüntüsünü gözlerini kapadığında sürekli hatırlamaya çalışmak,acaba unutur muyum diye bütün anıları aklında tutmaya çalışarak geçirmek günleri çok zor,çok sabır gerektiriyor.Birisini özlemek bu özlemle yaşamak insanı tüketiyor gerçekten.Kişileri özlemek anıları özlemek kadar sınamıyor beni.Sevdiğim adamı bile aylardır bekliyorum ben bu şehirde ama bana geri geleceğini biliyorum.Bir görev için orada olduğunu aslında onunda yanımda olmak istediğini biliyorum ama olamıyor.Bekliyorum...Anılar öyle değil ama beklesende geri gelmeyeceğini biliyorsun.Şuan kokusu burnumda tüten ama konuşmadığım,görüşemediğim,kavuşamadığım insanlar var b
dünyamda.Dostlarım,arkadaşlarım,,Birlikte geçirilen anılar sürekli aklıma geliyor,kimi zaman fotoğraf karelerine sığmışlar kimi zaman videolara.İzlerken bakarken yüzümdeki kocaman tebessümü kontrol edemediğim anılar biriktirmişim ve geri gelmeyecekler.O insanla belki bir daha onları yaşayamacaksın.Bu fikirden nefret ediyorum.Yaşam içinde onlarca şeyle sınanıyoruz ama Rabbim hiç kimseyi çaresizlik ve hasretle sınamasın.İkisiylede fazlasıyla sınandım gerçekten dayanılmaz duygular.Bazen düşünüyorum Allah'a inanmasaydım ve Allah sevgisi taşımasaydım buna nasıl katlanırdım bilmiyorum.Sürekli dua ederek ve şükrederek atlatmaya çalışıyorum yaşadığım her zorluğu.Herşeye rağmen binlerce kez şükür hayatımda biriktirdiğim her güzellik,her anı için.Hasretini içimde en çok hissettiğim 2 yıldan fazladır içime sokamadığım koklayamadığım teyzesinin meleği,canımın canı,Saliham,seni çok fazla özledim.Okumayı öğrediğine göre artık bunu okuyabilirsin sanırım.Seni çok seviyorum.Bugün en büyük şükürüm sana.Rabbim seni bize verdiği için şükürler olsun... 
sevgiler....



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

konuk yazarın tayt belası,

Turuncu Maddeler

hello pami:)