Nerede bu kız yine??

Hayat böyle işte.Nereden nereye getiriyor insanı anlamıyorsun.Bir bakıyorsun hayatın değişmiş,kişilerin değişmiş,duruşun konuştukların,umursadıkların,özlemlerin hasretlerin değişmiş.Resmen benim için öyle olmuş bunu şuan birkez daha fark ettim.Biraz uzaktan göz gezdirince yazılarıma 'ben suan nerdeyim ya' dedim.Hayatımın adamını bekliyorum,evlilik hazırlıklarındayım,çeyiz düzüyorum, bu heyecanlarla yatıp bunlarla kalkıyorum.(Rabbim daim etsin) İşlerim hiç ummadığım noktada.Fark ettim ki kendimi güçlü hissettiğim sürece bu hayatta varım diyebiliyormuşum meğer.Bütün hayatını direnerek geçirmiş bir kadın Merve...Hiçbir istediğime kolayca sahip olamadım.Kendimi bildiğimden beri en güzel yıllarımı hep mücadele ederek ve çabalayarak geçirdim ben.Çoğu zaman var olacağıma inanmadım,inanamadım.Şimdi hersey çok şaşırdığım noktada.Yıllar sonrasında olabilmeyi hayal ettiğim kadın oldum sanırım. İşinin başındaki Merve Hanım,erkeğinin hanımı Gelin Merve,arkadaslarının Çeyizci Kızı, evin Buruk Hüznü.. İçim fazlasıyla huzurlu herşey için.Yaptığım hiçbir şeyin mantığını,doğruluğunu,sürekliliğini düşünmeden yolumda ilerliyorum.Şansım pek yoktur ama yanımda var olacağına inandığım sürece yolumda yürümeyi hedefliyorum.Bilmiyorum yine aylar sonra hayatın neresinde olacağım,neresine akacağım:) Rabbim herkese gece yastığa koyduğunda kafasını neyi hayal ediyorsa onu yaşamayı nasip etsin.Benim hayatım boyunca en büyük hayalim ve tek dileğim 'huzur'dur.Rabbim eksikliğini göstermesin.Bu gece söylemeden geçmek istemediğim birşey daha.Sevgili Göksel;şuan yine seni dinleyerek yazıyorum o 'bir ihtimal', o 'rüzgar' o ses tılsımı.Ah sen nasıl birşeysin kadın:)
sevgiler...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

konuk yazarın tayt belası,

Turuncu Maddeler

hello pami:)