mart menekşeleri,,,

Bir aşk romanı okuyorum birkaç gündür.Alıp alıp götürüyor beni bir yerlere.Güçlü ama içi acıyan bir kadının hikayesini anlatıyor.Benim içim burukuyor.Aşk acısı filan çekmiyorum,üzgün de değilim, zaten buna hakkım olmadığını anladım.Sanırım normal tepkiler veremiyorum ben hayatın sürprizlerine.Aşk ile ilgili bu zamana kadar başıma ne gelirse gelsin aldığım tepkilerin çoğu ''bunu nasıl başarıyorsun?'' oldu.İçimde ne yaşanırsa yaşansın kaldığım yerden devam etmeye,arkama değil önüme bakmaya,kırıklıklarla değil umutlarla ilgilenmeyi başardım.Hayatımda birkez olsun içim acıyorsa bunu yaşayayım,üzüleyim,ağlayayım,pişman olayım ne biliyim hep onu yaşayıp onu düşüneyim istedim.Ama tüm sevdiklerim bu sefer de bundan şikayetçi oldu.Bana yakışmıyormuş)) Hissettiklerimi yaşasam dert yaşamasam dert oldu :) Ama aslında bende pek sevmedim o kadını.Ben galiba kendi kabuğumda mutluyum.Sanırım tekrarı olmayacak bir daha.Aslında söz konusu yaşadığım o güzel 4 ayın hiçbir tekrarı olmayacak.Bu salak duygu kadını olma çabalarımın hiçbir halta yaramadığını gördüm deneyimledim)) Herkes de sanırım görmüş oldu)Mantık benim için her zaman doğru yol)Yanıma kalan tek şey öğrendiklerim oldu.Bir insan için emek vermenin ne olduğunu öğrendim,çabayı öğrendim,ayak uydurmayı öğrendim,o güldüğünd e gülüp o ağladığında ağlamayı öğrendim.Sadece gönüld en bağ kurduktan sonra şartları göz ardı etmeyi öğrendim.Ben bunları hiç öğrenmemiştim asla öğrenmek istemedim belki de  bilmiyorum.Ama şimdi yanıma kalan bu güzel şekerleri koydum poşetime, şimdi onları dağıttığımda mutlu olacak bir çocuk bekliyorum :) onu arıyorum :) Aslında bunları yazmam doğru mu bilmiyorum.İçim pır pır.Sayfalar dolusu yazasım geliyor aynı anda ölesiye sessizliğe gömülesim.. Benim yazmaktan başka tedavim yok.Bana iyi gelen bu.Okuyan,anlayan,anlamayan,eleştiren,destek olan olmayan tüm sevenlere teşekkür ederim.

Unutmayınız hayat sevdiğinizi,özlediğinizi söylemeniz için devam ediyor akıyor gidiyor.Sımsıkı tutun o elleri,hayat aşkla güzeldir,onunla güçlüdür..
   sevgiler)) <3



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

konuk yazarın tayt belası,

Turuncu Maddeler

Kuduruk Ürtiker