Rotam kuzey, kalbim guney,,,

Uzun zamandir yazamamam hergun Icimi kemirip duruyordu,belki de biraz dinlendim,gozlemledim,cizdim bol bol,3mayista yazmisim son blogumu,hava soguktu) suan guneste uyuyakalmis olmamin vucudumda biraktigi 1000derece sicaklikla yaziyorum guzel bi yaz aksamindan) hayatimda 2ay gbi kisa bir surede cok fazla sey degisti.bazen 2ay insana cok uzun geliyor ama ben nasil gecirdim bilmiyorum,akti gitti sanki,,neler sigdirmadim ki bu iki aya.oncelikle 3yildir boyatmaya kiyamadigim saclarmi boyattim) onceki kadar mutlu etmese de beni degisiklik her zaman iyidir dedim) sonra evimi degistirdim, bu olayin beni mutlu edip etmedigini ustunden 10gun gecmesine ragmen bende bilmiyorm, insan bazen bazi seyler kazanmakta kaybetmekte istemiyor,zorlaniyor,bende o zorlu donemdeyim sanirim, yani bu yeni evimde yazdigim ilk yayinim,icim buruk ama heyecanli,isimi degistirdim, zaten olmak istemedigim bi yerde daha fazla olamadm,suan suadiyede sewdigim insanlarla birlikte calisiyorum,elbetteki zaman neleri getirir neleri goturur bilinmez ama smdilik ordayim,) yogun bir proje donemi,yyapilandirma donemi) hayatimla ilgli kimsenin haberi olmasada ciddi kararlar verip haritami cizmis durumdayim,hayat nereye surukleyecek beni bilmiyorum,sansim yanimda olucak mi bilmiyorum ama bazi seylere bir yerden baslamak bir sans vermek bir denemek lazim dedim kendi kendime, bakalim hersey istedigim gbi olacak mi?, bu iki ay boyunca yalnizligimi hic aldatmadim) insanlara 3.sansi vermemek gerektigini deneyimledim,hayatimdaki insanlarla arama samimi bir mesafe koydum ki bu beni daha huzurlu etti,deneyimledim,belkide suan aklima gelmeyen buralara sigmayan neler deneyimledim bilmiyorum,yeni baslangiclar yeni kararlar) rotam kuzey,,, sevgiler,,

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

konuk yazarın tayt belası,

Turuncu Maddeler

Kuduruk Ürtiker