manik depresif

dün yağan kar toplarından sonra bugün nihayet güneş güzel yüzünü gösterdi bize.günlerdir üstümden atamadığım iğrenç bir kasvet var ki çalışmamı bile engelliyor.işe gitmek istemiyorum,süslenmek istemiyorum,konuşmak istemiyorum resmen depresif bir haldeyim.nefret ediyorum kar kış soğuktan.ben tam bir yaz kızıyım,güneşten enerji alıyorum.resmen tükendim soğuktan ya :) lahana gibi giyinmekten,ufoyla aramda oluşan fiziksel etkileşimden,resmen aşk yaşıyorum kendisiyle :D bugün biraz kendimi toparladım güneşi görünce mini mini sortları giyindim,çektim çizmeleri,gözlükleri en sevdiğim bahar triplerine girdim :D biraz olsun enerjim yerine geldi :) birkaç hafta içinde bahar krizine de girerim artık. o da ayrı bir şölen havasında geçiyor bende :) her psikolojim ayrı bir olay :) güneş bizi terk etmesinn,içimizi ısıtıp bize enerji versin kendisini fazlasıyla özledikk, hep bizimle kal sevgili enerji kaynağımm ;) enerji ver,aşk ver,kıpır kıpır yap içimizi :)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

konuk yazarın tayt belası,

Turuncu Maddeler

hello pami:)