balonlar sehri

                                                    


Güneşin güzel yüzünü gösterdiği bugünlerde yeniden sık sık anmaya başladım Kapadokya'yı.Tam havası şu sıralar Ürgüp'ün.Çok esrarengiz ve inanılmaz bir şekilde duruyorlar yerlerinde.Tam bir şölen.Bu harika oluşumlar vadi yamaçlarından inen sel sularının ve rüzgarın,tüflerinden oluşan yapıyı aşındırılmasıyla oluşmuş.Hala görmediyseniz kesinlikle gidip gezmenizi öneriyorum.Hayatımı devam ettirmek istediğim tek yer Kapadokya,oranın inanılmaz tılsımına aşığım ben.Gidenler benim gibi hissettiler mi bilmiyorum ama ben oraya gittiğimde nefes aldığımı hissetmiştim,dünyanın varlığını, o dünyaya ait minicik bir canlı olduğumu,alabildiğine özgür olduğumu hissetmiştim.Kaya yapısı, bitki örtüsü, bağ bahçeleri, şarap evleri, kaya otelleri ve misafirperver esnafıyla bir anda içine alıveriyor sizi,bende orada bir otel işletmecesi olmayı hayal ediyorum ilerde, çok çalışmam gerek anne çooooook :)










Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

konuk yazarın tayt belası,

Turuncu Maddeler

hello pami:)