hızlı yasa,genç öl :)

etrafımda devamlı beni anılara boğan insanlar var son zamanlarda.Her yer dersten kaçmış liseli gençlerle dolu, kafelerde üniversiteli tipler kokoş kokoş geziyorlar :) kıskançlığım tavanda resmen :) Bende okulumu bitirmeseydim keşke deyip duruyorum.Kantinde otursaydım boş boş.Vakit geçmeseydi.Ben galiba o yıllarımın kıymetini bilemedim,şimdi olsa asla şöyle yapmazdım şöyle yaşamazdım dediğim çok şey kaldı.Hayat sorumluluklardan ibaret değilmiş.Sanırım hala doyamadığım şeyler var bu hayatta :) Bu yüzden işten istifa edip her günümü başka yerde geçiresim var.oturduğum yerden hayaller kuruyorum devamlı.Şuan mesela koca koca gözlüklerimi takmışım Cansumla Ortaköy'de nargile içiyoruz.Kumpir tıkınıyoruz.Güneş içimizi ısıtıyor :) birazdan arabada son ses şarkılar söyleyip danslar edeceğiz yine rezil olmanın tadını çıkaracağızzzz :) hayat bize güzel olacak :) bahar gelince yayları gevşemiş olan tüm insanlar yalnız değilsiniz :) anın tadını çıkarın ;)  sevgiler,,,,

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

konuk yazarın tayt belası,

Turuncu Maddeler

hello pami:)