Yürek..

Tek bildigim hisettigim.. İnsanlar ne hazırda kurgulamak için, herkesin yaşadıklarımla,düşündüklerimle yada gözükenlerle ilgili ne kadar çok fikirleri var. Hiçbiri umrumda değil. Zaten nasıl inandırayım ki kendim bile ayak uyduramazken. Benim canım yanıyor ve hayatı etrafımda hıphızlı döndürüyorlar. Dursun istiyorum. Bazen nefes alamıyorum gerçekten. 10 günde saçma sapan bir noktadayım yine. Fındık fareme veda bile edemeyişimin acısını yaşarken şimdi koca bir fareye biniyorum, hayalini bile kuramayacağım ve bana ait olan bişeye, 1ay sonra hayata 11.katta uyanıcam, tek başıma, uzakta.. Emlakçıyla anlaşmaya giderken bile yapabiliceğimi dişünmemiştim ama kimseye anlatamasamda şuan istemediğim herşeye sahibim, istediğim hiçbirşeye değilim. Sokakta insanları çevirip biliyor musunuz benim canım yanıyor diyip dönüp başka birine biliyor musunuz hep geziyorum,gülüyorum,eğleniyorum ne güzel değil mi çok güçlüyümdür hiç yanmaz benim canım,hiç yorulmam,hiç günahlarım alınmaz,kimse beni dinlemesede benim umrumda olmaz demek ve dizlerimi hiç tanımadığım bir insanın önüne eğip sadece ağlamak istiyorum. Yüksek sesle getiremiyorum dile belki ama kendime çok acıyorum bunu yapmak istemesemde engelleyemiyorum kendimi. Hergün koca bir jipe binip süslü süslü havalı havalı geziyorum gece yarılarına kadar, bakımlı bakımlı işe gidiyorum hergün,çok iyiyim diyorum kendime.Bunların hepsinden nefret ediyorum,bunlar benim hayallerim değil,ben pembe ev terliklerinin hayali ile bile mutlu olabilen bir insanım.Bir ayna görene dek bu salak güçlü kadını taşıyorum sırtımda. O ilk aynayı gördüğümde işte kendime bakıp söylediğim tek şey "neden ben?! " oluyor. Cevabı olmayan kocaman bir neden ben.  Artık bu bloğada yazmama kararı aldım. Ne zaman durucağımı bilmiyorum ama biri anlasın diye yazmamama rağmen herkesin bişeyler okuyup üzerimde saçmalaması ki çok alakasız mailler bile dahil beni daha çok bezdiriyor. Kişisel gelişimim için bana daha faydalı şeyler  yapıyorum. Yazmadanda akli dengemi sağlıklı tutabilirim. Zaten buraya ne kadarını yazabiliyorum? Neden bir adım öne gitmediğimi,neden geri gitmediğimi,neden bir çılgınlık yapmadığımı,neden mantıklı olmadığımı yazabiliyor muyum? Hayır:) Hepsi dava dosyası olabilir her an,Artık kısıtlandım. Zaten kitap yazma düşüncem varsı yıllardır.Evlenince yazmaya ve hatta taslaklarını bile oluşturmaya başlamıştım.Artık onun üzerinde yoğunlaşmayı planlıyorum,evlenmeye gerek yok bunun için,bununla ilgili faydalı kültürel buluşmalar,sohbetler yapıyorum, Cumartesi günlerimi tek başıma akşama kadar hatta sabaha kadar gezerek geçiriyorum,meditasyon günü yaptım. Harika bir sevgililer günü cumartesisi,geçen hafta cumartesi sabah köründe sirkeci gezim,tarihi kalem tamircilerini dolaşmam, saatlerce aynı sandalyede oturup kahve içip turıst izlemem yazı karalamam:) kumlarda koşmam:) şahaneydi, bu hafta saçlarımın yine turuncu hallerine geri dönmesi için tüm günü bakıma ayırsamda haftaya inşallah devam ediyor olacağım bunlara,umuyorum.. Lösev gönüllüsüyüm bide tabi artık,küçük Defne'ler annesi ve babasının yanında uyuyabilsin diye uğraş veriyorum. Kişisel gelişim eğitimlerimi almaya kendimi bir adım öne taşımaya devam ediyorum bir yandan,Sırada iletişim var.Heyecanla bekliyorum.Peki sordum size nasıl yapıyorum? Nasıl devam etmeye çalışıyorum,oysa içim acıyor,ölesi yorgunum bunun gibi bir sürü şey.. "heves". Ben herşey için çok emek veriyorum ve kendim dışında kimsenin bu emekleri yok saymaması,artık heveslerimi tek tek kırmaması için daha dik durmaya daha hevesle yeniden mücadele etmeye çalışıyorum. Zaten "kabulleniş" benim hayat kelimelerimin içinde nasıl olabilir?  Öyle olsa yandım zaten. Herkes yandı aslında bilmiyorlar. Herşeyi kolayca kabullenemiyişim beni şuan olduğum noktalara taşıyor ama olsun ben kimsenin günahıma girmeden,sadece düşündüğümü egomun kölesi olmadan dile getirmeye devam edeceğim. Zaten Rabb aşkım meşhurdur, mükafatı ondadır.
Benden bu gecelik durum bu. Yarın çok yoğun bir sabah olacak. Sabahın köründe uyanmalıyım. Rabb herkese gönlüne destek olacak insan versin. AMIN.Bu da bu gecenin duası olsun.Birde buzdolabı alacak parayı kazanmak için bol rızık kapıları açsın bana Allahım,cümlesine.. Ve birde Kadınlar günü kutlu olmasın.. Kadınlar günü olmasın.Kadınlara özel gün yaparak ilgi çekmeyin,erkekle eşitleyin.. Daha çağdaş bir toplum oluruz diye düşüyorum.
sevgiler... 






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

konuk yazarın tayt belası,

Turuncu Maddeler

hello pami:)