Nerde aranacak haklının hakkı?

Şimdi çatı katında inziva vakti

Nerede aranacak haklının hakkı ?
Dinlemeliydim vaktinde aklı
Seni unutmaya çalışmak da varmış
Bana bıraktıklarınla teselli avında
Demek ki elleri boş dönmek de varmış,
Bu günleri görmek de varmış
Yarın hatırımı sorsan ne olur ?
Bugün hevesimi kırdın bir kere !
Gitme! dememle kalsan ne olur ?
Gönlün çoktan yola çıkmış bir kere !

Dinledim, dinledim.Durdum düşündüm.HEVES ne önemli ne var oluşun bir parçası gibi geldi bana. Heves ettiğim ne oldu hayatımda bilmiyorum irdelemek istemiyorum bile,ama bunu hep taşlayanlara karşı dimdik tutmaya çalışıyorum hevesimi,kırılmasın diye.. Öyle benzer ki hayale,umuta,hirsa ama ayirt edilmek ister sanki. Bir reçel rafına heves ettim ben, bir araba anahtarına, bir huzur sesine heves ettim. Olmuyorlar. İnsan öyle acımasız bir varlık ki,her şeyi kırıyor. Benim için bir canlanış,bir diriliş heves. Her gün yoluma aynı umutla aynı istekle devam edebilmem için bir istek benim için heves. Kavramsal olarak çok arada ve çok ayırt edilesi. En yakın olarak hayal istek ve umut öylesine benzer ki. Şunun gibi ayırt edebileceğimi düşündüm.İnanılmaz şekilde anne olmak istiyorum bu bir hayal,ama ayaklarını koklayarak öperek patiklerini giydirmek bir heves benim için şuan. Bunun gibi onlarca örnek:) Düşünün bakalım sizin hevesinizi kim kırdı? ..
Sevgiler...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

konuk yazarın tayt belası,

Turuncu Maddeler

hello pami:)