Sen Benim Şarkılarımsın...

Kendime verdiğim sözü tuttum.Üzülmek yok.Yas tutmak yok. Öğlen uyandım.Kotla iş görüşmesine gittim.Bindim yağmur çamur demedim caddeye indim.Saatlerce yürüdüm.Yüzlerce kalpli balonlar,üşümeyen baloncular gördüm.Tüm oyuncakçıları gezdim.D&R dan kendime sevgi hediyesi aldım.Mudo ya gittim tıpkı geçen yıl ki gibi sevgi notu yazmak istedim.Şuan nerde bilmiyorum ama 'ben burdayım !' yazmak istedim.Bu yıl yok dediler. aten benim yılım 2016,boşverdim.Yürüdüm yürüdüm.. Buz gibi cadde banklarına oturdum ayaklarımıda uzattım karşı banka geçenleri izledim soğukta.Sevgililer günüymüş gerçekten.Ben sevgi günü yaptım :) Tüm kızlarımı aradım sevgi gününü kutladım.Herkese sevgiyle yaklaştım:) Yalnızlığımı çok kıskanmış olmalılar cadde kuşları kardeşlerimde geldi yanıma.Onların sevgi yoğunluğu beni öylesine mutlu ediyor ki kendimi harika pozitif hissediyorum.Öyle sınanıyorlar ki oysa ki.Onları görüne tek kelime geliyor aklıma.'tutunmak'... Ne önemli sevgiye tutunmak,sevgiliye tutunmak...13 şubat gecesi saat 00.00 sonrasında o iskeleye tutundum bende.Hayatımı alt üst eden o iskeleye tutundum.Anılarıma tutundum.Buz gibi havada izledim.Kurtulmuyorum hiç birşeyden.Vazgeçmiyoru,yok saymıyorum.Anılarıma,acılarıma,geçmişime,dünüme,yarınıma tutunuyorum.Sımsıkı tutunuyorum. Beni ayağa kaldıracak olan sevgiye tutunuyorum.İçimde aylardır ifade edemediğim sevgi yığınını yapraklara bile ifade ediyorum.Çiçek açıyor orkidelerim :) Sevgiliye tutunamasamda sevgiye tutunuyorum.Öylesine mutlu,huzurlu,içim dolu bir SEVGİ GÜNÜ geçirdim ki.Rabbe ettiğim tüm duaların kabulü gibiydi tıpkı.İçimde amaçsızca büyüttüğüm sevginin günüydü.Beni sebepsiz fırtınalara kaptıran sevginin günü..Belki bir sürü insana çok komik gelir bilmiyorum ama bu 14şubat ın özel olduğunu bilen hisseden senarist sonunda benimkileri barıştırdı.Bir dizi bu kadar yüreğime işler,bir adam hemde karısını aldatan bir adam bu kadar adam olabilir.bu kadar harika suçunu kabul edebilir insan,bu kadar yüreğe işler bu kadar narin af diler.GÖNÜL İŞLERİ'ni izliyorum.Yılmaz karakteri sayesinde başladığı ilk günden beri beni her hafta kaçırmadan izliyorum.Öyle ki bu güzel sevgi haftasında sonunda barıştılar ve ben mutluluktan delirdim :)
İşte benim için sevgi günü buydu.Başıma ne geldiyse koşulsuz sevmeden diyorum ya hep ama aslnda evet benim başıma güzel gelen herşeyde koşulsuz sevmemden..Böyle güzel insanlar biriktirdim ben o içimdeki saf sevgiyle.İnsanların üstüme attığı,dil uzattığı her lafa tıkıyarak kulaklarımı seviyorum hemde insanları.Zor hemde çok zor.. Dilerim ki her gününüz SEVGİ GÜNÜ olsun...Ve unutmayın 'bir kalbe iki sevgi sığmaz..'

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

konuk yazarın tayt belası,

Turuncu Maddeler

hello pami:)