ironik kronik semptom!

Taze haberm var. Bugunum tek guzel haberi. Kanser olma riskim nerdeyse yok denecek kadar azmis:) Gerisini bende hatirlamak istemiyorm. Oysa sabah ölurcesine alerji olmama ragmen güzel güzel giyindm. Sabahin 7.30 unda cesminaz dinleyerek basladim gune. Icim yumususasin guzel gecsin guzel haberler alayim dedim. Belki de aldim bilmiyorm iste kanser olmazmisim:) Ne harika haber.) Doktorda sira beklerken kucuk bi kizin babasina "baba ablaya nolmus,ya bende oyle olursam?" Diye sormasida gunume ayri bir motive katti yani. Kiyamam.. O daha kucuk.. Umarim astim hastasidir. Neyse ben uyuyamiyorum yine. Kufur ediyorum, dans ediyorm,nuzik dinliyorum,, Tek bir guzel sey olsun. Sinirsiz 4saat konusmadan durucam. Söz veriyorum Allahim :/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

konuk yazarın tayt belası,

Turuncu Maddeler

Kuduruk Ürtiker