Birthday Quenn !

Nefesim yerine geldi cumartesi günü. Ben gibi ben olmayi özlemisim. Esir edildigim 2yil sonunda en ozledigim "kiz kiza" gunumu yaptm:) Dusunsenize saatlerce cay kahve yemek dedikodu ve kahkaha:) en son bnu ne zman yaptm,ne zman boyle icten güldgm mutlu oldgum bir gun gecirdm bilmiyorum. Tubik le cok macerali bir dogumgunu yemegi yedik. Bana surpriz pasta ufleme senligi duzenlemis "Birthday Quenn" oldum cok guzeldi:) Kucuk seylerle yine mutlu oldum)  saatlerce oturdk konustk tartistik dedikodu yaptk. Sahaneydi. Magaza gezdik. Ceyiz baktik ve artik icim acimiyo gozlerimi kapatmadim. Hepsine baktik. Kacmak yok.. Sonra Tolgacik geldi.Bulgaristan dan kayaktan adim basti yanimiza. Maceralar konustuk. Ask konustuk.Hasret,ayrilik,aile konustuk. Cok keyifliydi. Saskinin orta yerinde Ozanin telefonda yaptigi ruh hastasi espri ve benm kahkahaa bagdet caddesini inletmem,ara sokaklarda arabayi kaybedip yarim saat araba aramam,sonrasinda kumrularimla bulusmam ve gulme krizlerimiz hepsi  guzeldi.gecem uzun ve sonu pek mantikli pek edebi bitti. Arkeolog bir insanin hafizasiyla yarisamadigimdan ne dese he gecesi koydum adini:) 
Hayata geri döndüm,gülüyorum. Tesekkur ederim bi gülüs icin caba sarf eden tüm dostlarima ve sevdiklerime.. 
Sizde iyiki hayatimda varsiniz... 
















Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

konuk yazarın tayt belası,

Turuncu Maddeler

hello pami:)