O'nun Vedasi..

Yeni mekanimdayim yine.Ayaklarimi uzattim. Sicaciklar. Gece cayimi iciyorum. Cok yorucu birgun gecirdim. Görmek istemedigim seyler izledim az once. Dayak yemis gibiyim suanda. Elim gitti telefona durduk yere Yasar dinlemek istedim.Bilincsizce actim. Dem albumunu dinlemeye basladim. Tek tek gecti o güzelim sarkilar. Ne kadar harika bir nostalji albumünü satin almadigimi fark edip bu ay kendime bu albümü bir sekilde bulup alip dogumgünümde hediye edecegim:) 24 mart cumartesi günü mesai yapip calisacak olmama ragmen az önce kendime birde Yasar konseri hediye ettim. Bunu kacirmamaliyim. Bu aralara sikistirmam gereken bir göksel konseri, bir selami sahin konseri,biri evde ikisi sinemada olmak üzere 3tanede filmim var.  Sormayin cok faaliyetliyim:) Kafamdakileri susturmak,görmemek,hissetmemek icin kendime nereye vuracagimi sasirmis durumdayim resmen.Neyse her zamanki gibi tesekkurume geleyim. O'nun vedasi kadar harika,üst üste yüz kez dinlenesi bir sarkiya imza attigin icin tesekkürler Yasar...
Sevgiler..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

konuk yazarın tayt belası,

Turuncu Maddeler

hello pami:)