Sanat Okulu..

Koridorlarini kokladim,yillardir oldugu gibi yine tekstil katina gelince tikandim,yürüdüm bölumden binanin diger kapi tarafina,tirmanmaya ordan devam ettim.Yine tüm koridor duvarlari dolmus tasmisti tasarimlarla,eskizlerle,projeler maketlerle..Stresinden hastalik kaptigim guzel okul.Kantin yine les gibi yemek kokuyor. Eskiden dirlanirdik simdi kokluyorum. Özlemisim...Ne anilar gecti su herbir metrekare binada. Kac kez agladim,kac kez gülmekten gözlerimde yaslar tükendi bilmiyorum:) Yeni hocalar gelmis tanimadigim,kantin yenilenmis kantin gibi olmus, kapali kantine masa tenisi kurulmus,arka bahcedeki guzelim heykellerin arasina unimedya diye ucubemsi reklam tabelalari konmus.Sanirim 1yildan fazla oldu okula gelmeyeli. Suan yine ogrenci olmak istedim. Bazen kosarak kacmak bir daha okula gelmemek isterdim.severdim ama hep,cok emek verdim derdim. Hayat daha baskaymis sanki o zmanlar. Yine olsa, o zmanda bir universiteli genc kiz olamamistim. Buyuk hayat cabalari verdim. Yinede guzel seydi ögrenci olmak..
Sevimli ve kucuk bir kampustur bizimkisi. Marmara Üniversitesi Güzel Sanatlar Kampüsü-Acibadem.. Karsimizdaki lise sanirim bizden daha buyuk bir alana sahip:) Bahcesinde güzel bir kösk var. Kendisi dekanlik binasi olur. Bembeyaz cok romantik bir binadir.Degisik pek cok tip vardir icerde.En onemlisi kimse kimsenin umrunda degildir. Yadirgamayiz. Sözüm ona cok sanatciyizdir:) 
Devletin bana kattigi tek güzel sey diyorum okuluma. O okula girmek icinde,o okuldan cikmak icinde cok fazla emek sarf ettim.Gururluyum.. Koridorlari boya ve klasik muzik kokan, tuvaletleri pislikten geberen, dersliklerde kedilerin dolastigi canim okul, umarim cag ilerlesede sen hep boyle kalirsin...

Sanatsiz kalan bir milletin,hayat damarlarindan biri kopmus demektir... 
M.Kemal ATATURK



Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

konuk yazarın tayt belası,

Turuncu Maddeler

hello pami:)