Benim Masal Dünyam

Bayram tatilinde elimde sürünen kitabımı bitirmeye karar vermiştim kesin bir şekilde.Çok büyük heyecanla başlamıştım ama devamını getirememiştim.Oysa ki güzel bir seri olduğunu duymuş tüm kitaplarını okumaya karar vermiştim.Debbie Macomber ve güzel yüncü dükkanının etrafında yazdığı serisi.O zamana kadar Macomber okumamıştım.Eve geldiğimde aldığım ve okumaya bir türlü fırsat bulamadığım zaman sonra unuttuğum kitabımın yazarının aynı kişi olduğunu gördüm.'İyi ki Geldin'..Sevdiğim adam için çok sık tekrarladığım bir cümle ve kitabı gördüğümde okumalıyım demiştim.Üzerinden aylar geçti kitabımı dün ve bugün okuyup bitirdim ama 'Küçük Mucizeler Dükkanı' kadar etkilemedi beni.Koca bir bayram tatili yolculuğunda araba kullanmayıp kitabı bitirmeye gayret gösterdim.Sondan başa doğru okumayı bile düşündüm hatta:) İnanılmaz sürükledi içine,ağlaya ağlaya tamamladım kitabı.'İyi ki Geldin' o derece etkisi altına alamadı beni.Başım ağrıdı sıkıntıdan.Belki bazı noktalarda kendimi çok buldum bilemiyorum.Serinin devamını okur muyum onu da bilmiyorum.Hikayeyi tadında bırakmanın daha iyi olduğuna karar verdim sanırım.Bu iki kitabın arasına Uğur Koşar girdi o inanılmaz kitabıyla.'Allah de ötesini bırak.' Hayatımda hiçbir kitabın üzerimde böyle etkiler bıraktığını hatırlamıyorum.Üstüste 2 kez okudum ve 3 ay sonra yeniden okumak isteyeceğime eminim.İnanılmaz bir büyü,bir hipnoz,bir farkındalık..Allah sevgisi ve yeryüzünde yaşama amacı bu kadar harika anlatılabilirdi.Hiçbir dinle alakalı okumaya başladığım kitabı bitiremedim bugüne kadar.Bu öyle değildi gerçekten.Muhteşem bir huzur kattı okudukça.Yeniden yeniden istedim o kitaba akmayı.Aynı huzur başkalarıyla da buluşsun diye bir sürü kişiye satın aldım kitabı.Her okuyan çok memnun oldu.Elbette bu beni çok mutlu etti.Dün yeni kitabını satın aldım Koşar'ın.Okunacaklar listesinde 2.sırada şuan 'Bana Allah Yeter.' Aynı büyü ondada olacak mı heyecanla bekliyorum:) Yarın Sarah Jlo'ya ait 'Böğürtlen Kışı'nı okumaya başlayacağım inşallah.Daha önceJlo'nun 'Mart Menekşeleri'ni okumuştum ve gerçekten çok sıradan bir hikaye ama çekici bir kitaptı.İnternetten okuduğum kadarıyla anne olan hiçbir kadının bu kitaptan etkilenmemesi mümkün değilmiş.Anne değilim ama sayılabilecek kadar deneyime sahibim ben ne derece etkilenirim bilemiyorum:) Arkadya Kitaba ait bu kitapların en sevdiğim bir yanı içinde taşıdığı püsküllü ayraçları.O yenilik insanı çok heyecanlandırıyor:) En azından beni çocukça bir heyecana sürüklüyor kitabın en başından:) Bu arada şuan bu satırları yazarken Teoman 'Mavi Kuş ile Küçük Kız' dinliyorum. Allah'ım harika bir müzik,tam kışa layık:) 
Henüz okumadıklarımı bilemiyorum ama yazımda paylaştığım okuduğum kitapların hepsini şiddetle öneririm.Aklıma gelmişken okuma alışkanlığının bu derece düşük olduğu,kaçak yayınların bu denli rağbet gördüğü bu ülkemde sevgili D&R'ın kendine ait D&R kartla yapılan alışverişlere verdiği -binde on-luk hediye puanlarla ne derece rezil olduğunu belirtmek istiyorum.Gerçekten büyük bir katkı yani sağolasın D&R,teşekkürler yinede okuyan herkes..
sevgiler:) ...




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

konuk yazarın tayt belası,

Turuncu Maddeler

hello pami:)