bende bi' aşk var,

uzun zamandır iş yoğunluğundan bloğuma gereken ilgiyi gösteremez oldum. canımı sıkıyor :( şimdi de ofisimde kahve molası vermişken zor geçen şu dönemlerimde keyfimi oldukça yerine getiren bir albüm önerisi yapmak istiyorum. kimdir o? göksel'in ''bende bi' aşk var '' albümüdür :)  resmen dinlemeye doyamadım.Esasen göksel'i ne çok severim ne de çok dinlerim ama bu albümün tesadüfen bir şarkısını dinleyip vuruldum :) 'rüzgar' dinlemekten inanılmaz keyif aldığım,'bende  bi' aşk var' en kendimi bulduğum, 'gidemiyorum' ise en içime işleyip canımı acıtan şarkısı oldu, ısrarla sizde hemen satın alın ve dinlemenin keyfine varın diyorum :)
sevgilerrr :)



bu arada albüm fotoğrafları da eeffffsane olayymış yani :) baayılldımm!







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

konuk yazarın tayt belası,

Turuncu Maddeler

hello pami:)