yorum sizin,

bu akşam büyük bir derbi bizi bekliyor.günlerdir içimde gereksiz bir gerginlik söz konusu,maçı evde izlememe arzumu dindirmeye çalışırken ülkemde ki holiganlık dozuna hayret ve isyan etmekteyim.keşke bunun sadece bir spor oyunu olduğunu idrak edebilen ona göre davranan taraftar topluluğuna sahip olsak diyorum.kardeşlerimi alıp bir yerlerde oturup rahat rahat maçı izlemek filan istiyorum.ama eminim akşam etraf burnundan soluyan dengesiz insanlarla dolu olacak.yenmeyi de yenilmeyi de bilmeyen bir toplumuz kesinlikle.ülkenin siyasi sorunlarında bu kadar kenetlensek birbirimize yaptırım gücümüz halk olarak çok yüksek seviyede herhalde.
koyu bir galatasaray taraftarıyım ben ama her zaman fenerbahçe nin başarılarını takdir etmişimdir.elbette ki bu şike olaylarının yaşanması,aklımda ki çoğu soru işaretine cevap oldu.yine de umarım şike yapılmadığı ispat edilir fenerbahçe'ye yapıştırılan bu imaj ortadan kalkar.bunu bir galatasaray lı olarak neden isterim çünkü bir spor kulübünün illegal yollarla başarılar elde etmesini fenerbahçe kendisine yakıştırır yakıştırmaz onu ben bilemem ama ülkem adına kötü bir imaj olduğunu düşünüyorum.bunun ortadan kalkması bir türk vatandaşı olarak beni mutlu eder.benim bugün ki dileğim bu akşam yaşanacak maçın sonrasında umarım her zaman görmeye alışık olduğumuz sahneleri görmeyiz,umarım masum insanların canı saçma sapan anlamsız bir düşmanlıktan dolayı yanmaz, umarım aklı başı yerinde beynini kullanabilen olgun insanlar gibi davranabiliriz,umarım maçı hak eden kazanır,umarım maçı aslanlarım hak eder :) hepimize iyi seyirler,,, :) 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

konuk yazarın tayt belası,

Turuncu Maddeler

hello pami:)