mrw' nin clutch cantası :)

''clutch''lar günlük hayatımda çok kullandığım ve bayanların eline çok yakıştığını düşündüğüm bir aksesuar,zevkime göre bol çiçekli güzel bir clutch bulamayınca bende malzemelerimi kendim alıp yapmaya karar verdim,bu cici çantamı da sizinle paylaşmak istedim.daha çok süslenebilir ama ben süslerin kumaşın önüne geçmesini istemediğim için kullanmadım ve işte sonuç :)

kullandığım malzemeler; yarım metre kumaş
                                         kumaşın rengine uygun kalın keçe
                                        cırt cırt

öncelikle keçeyi istediğim boyutta kesip kenarlarından iğneledim.ve kumaşıma ortaladım.

daha sonra kumaşımı çantanın içine ve dışına giydirdim.

son olarak kenarların ve cırt cırtların dikimini yaptım.
umarım beğenmişsinizdir :)




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

konuk yazarın tayt belası,

Turuncu Maddeler

hello pami:)