modern zamanlarda aşk bu mudur?

nil dinliyorum 2 gündür,severim  kendisini,çok sanatsever ve yaratıcı geliyor bana,farklı,Şuna karar verdim ki ben Nil'in şarkılarıyla aşık olmak istiyormuşum meğersem :p birine aşık olup kendisine 'hakkında her şeyi duymak istiyorum' demek istiyorum,sana 'kek' yaptım demek istiyorum,'senin kalbin boş mudurr çalsam evde  kimse yok mudur' demek istiyorum,' gitme yoksa atlarım' filan demek istiyorum :D aşktan nasibimi aldığım şu günlerde acaba nil'in de anlattığı gibi masalsı, hayattan kopuk, sadece karşındakini yaşadığın,şeker pembesi hisler var mıdır?, varsa da bana yaşamak nasip olur mu?, istediğim masalsı ilişkide prensim beni bulutların üstünden yere indirmeye başladığında 'seviyorum,sevmiyorum' diyip sonrasında 'ben aptal mıyım?' der miyim yine,?????????
gitmeeeeee,gitme terk etmeeee,terk etme gitmeeeeeeeee,,,   ;D



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

konuk yazarın tayt belası,

Turuncu Maddeler

hello pami:)