konuk yazarın tayt belası,


Sevgili arkadaşım Sinan’a bugün  bloğumda ne paylasam diye sordum. kendisi  14 dk düşünme zamanı istedikten sonra bana 2 senedir modası geçmeyen taytlardan bahset kızlar giymesin artık dedi, tabi ki koptum :) kendisine saçmalamaz mısın diye sormamla ne kadar ciddi olduğunu algılamam bir oldu J ve ona kendisinin bu yazıyı hazırlamasını ve paylaşmak istediğimi söyledim.onunda saçmalama demesiyle ne kadar ciddi olduğumu anlaması bir oldu ve zor ikna etme çabalarım sonunda kendisi bir yazı hazırladı,bu kadar dertli olduğunu inanın bende bilmiyordum J hiçbir değişiklik yapmadan sizlere sunuyorum, teşekkür ederim bebek,,,
Konuk yazar:Sinan sülü J  https://twitter.com/#!/troubLe1907


Kadınların yeni fenomeni. o. Bitmek tükenmek bilmeyen bi tayt sevdasıdır almış başını gidiyo. Yakışanı yakışmayanı her 10 kadının en az 5 inde tayt çıkmış sokağa yürüyor. Tanıdığım sevdiğim her kadına sorduğumda aldığım tek bir cevap var. “Çok rahat” . İyide şort da rahattır benim bildiğim eşofman da rahattı yıllarca. Ama hiçbiri bi gece klubüne yada bi davete giderken giyilmezdi. Yıllardır bir kadının hazırlanmasını bekledik biz erkekler kapılarda yada telefon başında. Şimdi sadece bi tayt giyip gelen kadınıda bekler olduk. Hiçbişey değişmedi yani. Son 2 yılda rehavet gören bu taytların eminim ünlü markalar 150-200 TL etiketle satışa sunsa yok satar. Yakışanı yakışmayanı herkes mi bi kıyafeti giyer. Yıllar once halk arasında “fakir” diye görülen kişilerde olurmuş “converse” bez ayakkabı diye. Oda boyle değimliydi hala da devam etmiyor değil. Korkarım tayt da böyle olucak ama fakir yada zengin sıfatlarıyla değil yakışanı yakışmayanı tabiriyle. Selülitlerine kilolarına aldırış etmeden giyilmesine hala inanabilmiş değilim. Yanlış anlaşılmasın şişman kadınları hor gördüğümden değil yakışmadığı halde nasıl bu kadar ısrarcı olmalarınadır benim isyanım.. Göz zevki diye bir şey var ama son zamanlarda kadınların bu kadar basite kaçmasına inanamıyorum. Kadın diye bi tabir vardır ama yakışanı her gun bi tayt giyip sokağa çıkmak olmasın. Ara sıra lutfen değiştirin kıyafetler giyiniz. Ayrıca ayakları 40 numara olup babet giyen kadınlara hiç lafım yok. Onların hiçbir kurtarır yanı yok zaten.
Saygılar.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Turuncu Maddeler

Kuduruk Ürtiker